Команда науковців з Лінчепінгського університету (Швеція), Китайської академії наук і Пекінського університету науки і технологій розробила органічні фотоелектричні елементи, здатні ефективно генерувати електроенергію при штучному освітленні всередині приміщень.

Розробка детально описана в журналі Nature Energy, передає EcoTown.

Нові фотоелементи можуть поглинати світло, яке, зазвичай, використовується у більшості приміщень.

«Ми розробили нефуллереновий акцептор IO-4Cl і змішали його з донором полімеру PBDB-TF для отримання фотоактивного шару, спектр поглинання якого відповідає спектру поглинання внутрішніх джерел світла, – пояснюють дослідники. – Фотоелектричні характеристики показують низьку втрату енергії під 0.60 eВ (Електрон-Вольт)».

Спочатку вчені створили органічний фотоелектричний елемент площею 1 см2, який показав ефективність перетворення енергії 26,1% при напрузі розімкнутого ланцюга 1,10 В при освітленні світлодіодом 1,000 люкс (2,700 к), а потім за допомогою методу покриття лез виготовили фотоелемент площею 4 см2, який стабільно генерував електроенергію під безперервним штучним освітленням протягом 1000 годин.

Читайте також: Вчені розробили штучний інтелект, який збільшує ефективність сонячних панелей без додаткових витрат

Органічні фотоелектричні елементи для генерації електроенергії всередині приміщень зможуть повертати користувачеві частину енергії, витраченої на освітлювальні прилади.

Зараз технологія комерціалізується дочірньою компанією Лінчепінгського університету.

Будьте у курсі останніх подій — підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook та канал в Telegram